wtorek, 10 czerwca 2014

Hey

Jestem Misia i mam 13 lat. Piszę dużo blogów, a ostatnio zrobiłam sobie maraton filmowy i oglądałam filmy m.in. Intruz i Gra Endera. Bardzo polecam, te filmy i  proponuję na ich oglądanie wziąść paczkę chusteczek, bo beczałam nawet nie wiem dlaczego. Książki będę dopiero czytać więc to jest fanfiction i może nie wszystko będzie się zgadać z prawdą która jest zawarta w filmie i książce. Fanfiction o Grze Endera.
Może coś od siebie?
Oczywiście
1. Moja ulubiona książka.
- Szeptem i Dary Anioła.
2. Ulubiony Aktor/ Aktorka
- Jena Malone i Asa Butterfield
3. Ulubiony kolor.
Zielony i niebieski
4. Imiona które mi się podobają.
Oliwia, Maksymilian i Kuba
Jakieś pytania od was? Zadawajcie śmiało :)

1 komentarz:

  1. Hejka!
    Założyłaś na naszej zwiastunowni zamówienie.
    Jak byś poczekała jakiś czas na 100% bym wykonała to zamówienie.
    Tak los chciał, abym jeszcze nie mogła przyjmować...
    Pozdrawiam Luce

    OdpowiedzUsuń